img

ـــایتـ ـــازانـ بـرتر

با استفاده از يا می توانيد بين بخش های مختلف وبسايت جابه جا شويد

وارد شويد

سایت سازان برتر

طراحی و بهینه سازی وب سایت،سئو و بازاریابی اینترنتی،نماینده رسمی فروش و رزرو دامنه های رُند انحصاری ایرنیکIR

ادامه

ـــایتـ ـــازانـ بـرتر

10 روش برای ایجاد ارتباطات بسیار بزرگ و سودمند میان مشتریان و محصولات

10 روش برای ایجاد ارتباطات بسیار بزرگ و سودمند میان مشتریان و محصولات

خوب است، شما یک محصول دیجیتالی را ساخته اید- ممکن است این محصول یک اپلیکیشن گوشی همراه، یک نرم افزار تجاری، یک اپلیکیشن تحت وب سایت و یا هر چیز دیگری باشد. شما این محصول و طراحی خود را راه اندازی می کنید و مردم اپلیکیشن تان را دانلود می کنند که روز خوبی برای شما محسوب می شود. به نظر می رسد که به هدف خود رسیده اید و پیشرفت کرده اید.

اما سپس شما متوجه می شوید که کاربران بعد از اولین بازدید دیگر به طراحی وب سایت و یا اپلیکیشن شما باز نمی گردند و یا میزان جذب کلی محصولات تان بسیار نامناسب می باشد و یا کاربران تنها 1 درصد به ویژگی و عملکرد های محصول و یا نرم افزار تان جذب می شوند. چه اتفاقی می افتد؟

جواب این سوال ممکن است در تجربه ایجاد ارتباطات میان مشتریان محصولات شما نهفته باشد.

ارتباطات مشتریان با محصولات یک مورد اساسی است. اگر این امر نادیده گرفته شود، در استراتژی تولید محصول خود با مشکلاتی مواجه می شوید: سعی کنید در این زمینه موفق عمل کنید و از ماندگاری کاربران و میزان جذب بالای محصول خود لذت ببرید. اگر هم در این مورد نواقصاتی داشتید باید منتظر عواقب منفی آن باشید.

در حقیقت، بر اساس گفته های Uber’s Andrew Chen، برای وب سایت ها و اپلیکیشن های گوشی همراه بسیار ضروری است تا حداقل به طور استاندارد 70 درصد از کاربران جدید خود را سه روز بعد از دانلود هم چنان هیجان زده و مشتاق نگه دارند. دلیل اصلی برای اطمینان یافتن از این که تجربه ارتباطات مشتریان با محصولات می تواند نیاز تجارت و کاربران تان را تحقق ببخشد، همین موضوع است.

 

ارتباطات مشتریان با محصولات به چه معنا می باشد؟

قبل از این که به سراغ مثال هایی در این زمینه برویم، بیایید دقیقا مشخص نماییم که تجربه ارتباطات مشتریان با محصول و یا سرویس ها چیست و به چه ترتیب کار می کند.

در حالت پایه و اساسی، ارتباطات مشتریان با محصولات یک پروسه ای در نرم افزار و یا یک وب سایت است که شانس کاربر را برای استفاده موفق از آن ها افزیش می دهد. این پروسه به صورت اتوماتیک است و معمولا در ابتدای جستجو و پیشروی کاربر در یک محصول قرار دارد، اگر چه کاربران با تجربه زمانی که ویژگی های جدید یک محصول معرفی می شود، باز هم با این موضوع رو به رو می شوند.

یک پروسه ارتباطات مشتریان با محصول می تواند اشکال مختلفی داشته باشد- یک سری عملکرد های محصول، نحوه استفاده از محصول، ساخت اکانت در محصول، و غیره. هدف در این جا این است که به کاربران بگوییم برای این که از محصول بیشترین و بهترین استفاده را ببرند، باید چه مواردی را بدانند و از این رو باید آن ها را برای بازگشت دوباره به محصول ترغیب نماییم.

یک پروسه موفق ارتباطات مشتریان با محصول و یا وب سایت می تواند کاربران را خوشحال، با انگیزه و وفادار سازد؛ این پروسه موفق می تواند حس سردرگمی و ضعف را بعد از این که کاربران محصول و یا سرویس را دانلود کردند، کاهش دهد و از این رو نسبت به محصول و یا وب سایت شما هیجان زده و با انگیزه می شوند.

 

چه چیزی باعث می شود تا یک پروسه ارتباطات مشتریان با محصول بسیار عالی و بی نظیر اتفاق بی افتد؟

بسیار آشکار است که این پروسه به شدت بستگی به استراتژی جذب کاربر به محصول و یا سرویس مورد نظر دارد. اما چگونه متوجه می شوید که یک تجربه ارتباطات با محصول بسیار عالی را طراحی می کنید و آن را قدرت می بخشید؟

در ابتدا باید این را بگوییم که هیچ دو پروسه ارتباطات مشتریان با محصول و یا سرویس، یکسان نیستند. متاسفم بابت این مورد. اما پروسه ارتباطات مشتریان با یک وب سایت ممکن است برای دیگر سایت ها مخاطره آمیز باشد. پروسه ارتباطات مشتریان برای تمامی کاربران و برای تمامی محصولات عملی نمی شود. این پروسه همراه با تجربه کاربری بی نظیر نیاز به زمان، تحقیقات و تکرار دارد.

در هر صوت عملکرد های بسیار مفیدی در این میان وجود دارد که می توانند شما را در این پروسه کمک نمایند. طراح تجربه کاربری و موسس USERONBOARD.COM به نام SAMUEL HULICK این اصول و قوانین را در این زمینه توضیح داد:

 

پروسه ارتباطات مشتریان با اپلیکیشن و یا وب سایت باید به این ترتیب باشد:

1.روی عملکرد ها تمرکز کنید نه روی ارائه دستورالعمل ها: به جای این که ابزارهایی را در اختیار کاربران بگذارید که بعد ها در طول این پروسه به یاد بیاورند، قدم به قدم بر اساس عملکرد های شان این ابزارها را به آن ها آموزش دهید.

  1. آگاهانه پیش روید: آیا به کاربران خود مواردی را ارائه می دهید که باعث شود تا بهتر و ارزشمند تر از اپلیکیشن و یا سایت شما استفاده کنند، یا به دلیل نواقصاتی که در طراحی خود دارید، تنها سرشان را مشغول می سازید.
  2. باید مواردی را تکمیل کنید، نه رفع رجوع نمایید: "ارتباطات مشتریان با محصول" یک ویژگی نیست، اما در بیشتر مواقع این گونه در نظر گرفته می شود. آیا شما این پروسه را به عنوان کیفیت تجربه کاربری در نظر می گیرید که در محصول و یا بازار مورد نظر تان تکامل می یابد و یا آن را موردی می دانید که هر چند سال در میان تغییر می یابد؟
  3. به صورت جامع در این پروسه عمل کنید نه به صورت انفرادی: این پروسه می تواند به اسناد اصلی، پست های وبلاگی، دعوت از یک دوست، ایمیل های روزمره و یک تماس در زمان مناسب و غیره ارتباط داشته باشد. آیا شما تنها روی رابط کاربری تمرکز می کنید و باقی ماجرا را کنار می گذارید؟

 

اطمینان حاصل کنید که تجربه ارتباطات مشتریان با محصول تان بسیار کاربر محور است و اصلا محصول محور نمی باشد: SAMUEL در این باره اضافه می کند: "پروسه ارتباطات مشتریان با محصول زمانی که نرم افزار و یا وب سایتی تنها می خواهد خود نمایی نماید، با شکست مواجه می شود."

 

10 مثال از تجربه کاربری بسیار بزرگ و حیرت انگیز از ارتباطات مشتریان با محصول و یا سرویس

 

1.BASECAMP

مدیریت پروژه نرم افزار BASECAMP دارای تجربه کاربری بسیار بزرگ می باشد و لحظات لذت بخشی را برای کاربران خود وجود می آورد. سبک طراحی ساده در صفحه ساخت اکانت باعث شده است تا کاربران جدید ترس های خود را درباره نرم افزار تجاری بزرگ و گران قیمت BASECAMP کنار بگذارند و تشویش نداشته باشند. مهم ترین امر در این شرایط این است که رئیس این نرم افزار به کاربران شخصا سلام و احوال پرسی می کند. ارزش موجود در  BASECAMP این است که همکاری در تیم ها را اتقاء می دهد و مدیر اصلی این نرم افزار درست زمانی که با محصول ارتباط برقرار می کنید، به شما سلام می کند.

کاربران سپس وارد مرحله ساخت یک پروژه می شوند که دارای سبک عالی "یاد دادن و در اختیار گذاشتن ابزارها با توجه به عملکرد ها" در پروسه ارتباطات مشتریان خود می باشد. قبل از این که اصلا متوجه شوید، شما پروژه را در 3 مرحله انجام می دهید و ویژگی های BASECAMP به شما معرفی می شود – نمونه هایی از پروژه های شان را به شما نشان می دهند.

ارسال تیکت جدید

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

مولف و مالک اندیشه

ƁΣЅƬ ШΣƁ ЅIƬΣ

سایت سازان برتر

سایت سازان برتر

ƁΣЅƬШΣƁЅIƬΣ.ƁLΘG.IΓ ★ درباره سایت ★

"سایت سازان برتر" فعالیت خود را در حوزه "طراحی و بهینه سازی سایت"امنیت شبکه و علوم سایبری"تجارت الکترونیک و فروش هاست" آغاز نمود و با توجه به روند رو به رشد اینترنت در ایران و صنعت طراحی وب سایت و از همه اینها مهتر اندیشه کابران و صاحب نظران پیرامون فضای مجازی منباب این مهم که همان برَندیگ و ژورنالیست بودن یک نام و نشان اینترنتی معتربر در دنیا ست "سایت سازان برتر" بر آن شد تا در امور مختلفی از طراحی وب سایت های استاتیک و داینامیک تا طراحی گرافیکی و لوگو و همچنین انیمیشن های تحت وب (موشن گرافیک) فعالیت خود را گسترش و ادامه داده تا دو سال گذشت و از برای تقاضاهای مکرراز سوی بازار سایبری و کاربران فضای مجازی منباب نام و نشان اینترنتی و همچنین ثبت کردن یک برند ایدآل در دنیای مجازی "سایت سازان برتر" مجدد برآن شد تا منباب ارضا و تکامل فرآیند آن مهم "(( رزرو دامنه های رُند و انحصاری ))" و به تبع آن ایجاد و راه اندازی یک ویترین یا همان فروشگاهی معتبر در حوزه واگذاری و ارائه خدمات فروش "دامنه های رند و انحصاری ایرنیک " در کشور اقدام و شکرالله و با حمایت هم میهنان عزیز تا به امروز فعالیت مستمر در این حوزه (رزرو و فروش دامنه های رُند و انحصاری ایرنیک) را ادامه داده و همواره در گرایشات حیطه شغلی با مجموعه "سایت سازان برتر" رتبه نخست را کسب نموده ایم که همه و همه این ها اول نگاه پراز مهر پروردگار بوده و دوم سایه ای عظیم به وسعت یک ملت به نام ایران که همواره و پا به پا ی پرسنال این مجموعه "سایت سازان برتر" در احقاق همان فرموده مقام معظم رهبری امام خامنه ای بر کلید واژه (( ما می توانیم )) بوده و ما مردم را رتبه دار واقعی دانسته و باورمان ارائه خدمات برتر در امور سایبری به مشتری است و بس.
([["سایت سازان برتر" پیشرو در امور ارئه خدمات سایبری سئو و بهینه سازی وب سایت،تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و نخستین نماینده رسمی رزرو و واگذاری دامنه های رُند و انحصاری ایرنیک در کشور]])

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

ⒷⒺⓈⓉⓌⒺⒷⓈⒾⓉⒺ . ⒷⓁⓄⒼ . ⒾⓇ

پـل هـای ارتـباطـیـ

  • رایانامه
  • 09301438300
  • ایجاد بازخورد"
  • امروز:
    يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۱۲ ق.ظ

سایت سازان برتر قدرت گرفته از ™ⓂⓎⒸ