تا به حال تصور کرده اید راه اندازی نرم افزار تلفن همراه می تواند خیلی موثر تر از طراحی فروشگاه آنلاینی باشد که تنها برای مرورگرهای وب راه اندازی گردیده؟ همواره فراموش نکنید که طراحی فروشگاه آنلاین برای جذب خریدار و دسترسی سهل به محصول مد نظر آن ها می باشد. درنتیجه از روشی بهره بگیرید که بیشترین سود را برای بازدیدکننده داشته باشد. وقتی که خریدار قادر باشد به آسانی به وب سایت ، محصولات و خدمات شما دست یابد ، آمار ترافیک وب سایت تان نیز خود به خود افزایش خواهد یافت. ارتقاء آمار ترافیک یعنی ارتقاء خریدار و بالابردن خریدار، توسعه تجارت و کسب درآمد بیشتر را به دنبال خواهد داشت. ایده آل هر شخصی توسعه کار و تجارت و رسیدن به موفقیت می باشد.

قبل از طراحی فروشگاه آنلاین، بازار هدف خود را شناسایی نمائید

تا وقتی که شما از علایق و سلیقه و خریدار مقصود خود اطـلاعـات مکفی را به دست نیاورید نمی توانید یک وبسایت موفق به هدف فروش محصول یا عرضه و خدماتی ویژه داشته باشید.به عبارتی فروشگاه اینترنتی موفق نخواهید داشت.به همین سبب می بایست ابتدا در مورد و کاری خود تسلط مکفی را کسب نمایید و به دنبال آن محتوایی را تولید نمائید که مد نظر خریدار می باشد. در نتیجه با در نظر گرفتن شرایط کاری و الویت قرار دادن احتیاج خریدار در طراحی فروشگاه آنلاین ، قادرید برترین وب سایت تجارت الکترونیکی را به خود اختصاص دهید.

امکان دسترسی سهل و آسان مشتری را در طراحی فروشگاه اینترنتی مد نظر قرار دهید

مقصود اساسی طراحی فروشگاه آنلاین ، عرضه و فروش محصول یا خدمات می باشد. پس می بایست مطالب فروشگاه شامل هر کدام از این موارد یا دسته ای از آن ها باشد. بمنظور اینکه کاربر در وب سایت تان ماندگار شود می بایست در طراحی سایت فروشگاهیدسترسی به قسمت های متفاوت وب سایت برای وی سهل شود. شما قادرید با ایجاد منوی مناسب و ناوبری صحیح در بخش بالا یا پایینی سایت تان این قابلیت را در اختیار کاربر قرار دهید. در نتیجه او را به دریافت نوشته بیشتر از سایت تان تشویق می نمایید.

در طراحی فروشگاه آنلاین  از سرصفحه جذاب و زیبا استفاده کنید

از آنجایی که سرصفحه اولین چیزی می باشد که ترافیک کننده آن را می بیند می بایست برترین طراحی را داشته باشد. درنتیجه فراموش نکنید که پیشانی فروشگاه خود را به شکل حرفه ای راه اندازی نمایید. لازم به ذکر است که اولین نمایی که خریدار با آن برخورد دارد می بایست برترین معرف زمینه کاری شما باشد. درنتیجه به یاد داشته باشید که توضیحات مورد نیاز را در خصوص زمینه و کاری خود در هدر بگنجانید.

توضیحات و شرح محصولات و خدمات باید مفید و مختصر باشد

کاربر برای شناخت محصولات شما احتیاج به اطـلاعـات دارد ، پس تلاش نمایید تا جای امکان اطـلاعـات مورد نیاز را در اختیار وی قرار دهید. هر چقدر خریدار از جزئیات محصول مطلع تر باشد امکان خرید بیشتر خواهد بود. با شرح مناسب در زمینه محصول خود فروش اینترنتی خود را ارتقاء دهید. اطمینان حاصل کنید کاربر با مشاهده وب سایت تان اطـلاعـات درست و کاملی از خدمات ، محصولات و زمینه کاری شما دریافت خواهد کرد. در عین حال در راه اندازی سایت تان نکته هایی مثل رنگبندی وب سایت را به روشی رعایت نمائید که به خوبی بیان کننده برند شما باشد. درصورتی که خودتان در این مورد اطلاعاتی ندارید از کارشناس های طراحی فروشگاه آنلاینکمک بگیرید.

پیشنهادهای ویژه و تخفیف های مناسبتی برای مشتریان خود ایجاد نمائید

درصورتی که توانایی عرضه محصول رایگان دارید حتما آن را پیشنهاد نمائید. ارسال رایگان نیز یکی از مواردی می باشد که اشخاص را به سمت خرید آنلاین ترغیب می نماید. برای مشتریانی که خریدهای اساسی خود را از وب سایت تان انجام خواهند داد محصولات تبلیغاتی خود را بعنوان اشانتیون در نظر بگیرید. در نتیجه وب سایت تان بعنوان یکی از وب سایت های ویژه فروشگاهی شناخته و اشخاص بیشتری از آن خرید خواهند کرد..

از تصاویر با کیفیت و جذاب برای محصولات خود استفاده کنید

از آنجایی که مخاطبان شما تا پیش از خرید نهایی نمی توانند محصول را از نزدیک مشاهده کنند ، می بایست تا جایی که ممـکن است از عکسها و تصاویر با کیفیت و واضح بکار ببرید. در صورت امکان در طراحی فروشگاه آنلاین خود، سبد خرید را در کلیه صفحات نشان دهید. در نتیجه بازدیدکننده دسترسی خیلی آسانی به قسمت خرید خواهد داشت.