بک لینک و رپورتاژ آگهی چیست؟

در حال حاظر با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی رپورتاژ آگهی یکی از تأثیرگذارترین و معتبرترین راه‌ها برای تبلیغ و فروش محصولات آنلاین و حتی حضوری می‌باشد که روزانه بر تعداد طرفداران این نوع تبلیغ افزوده می‌شود و شما می‌توانید همواره با خیالی آسوده از این نوع آگهی استفاده کنید و مطمئن باشید که در جذب مشتری تاثیری بسیار دارد و به شما کمک خواهد کرد. اگر اطلاعات شما در رابطه با رپورتاژ آگهی اندک است همراه ما باشید تا به شما کمک کنیم بتوانید اطلاعات خود را در زمینه نوشتن رپورتاژ آگهی و خرید رپورتاژ آگهی افزایش دهید.
مزرعه لینک و مضرات آن

مزرعه لینک چیست؟ شاید زیاد نام انگلیسی این کلمه (Link Farm) به گوشتان خورده باشد، ولی آیا تابحال فکر کرده اید که این اصطلاح یعنی چه؟ در این مقاله به شما به طور کامل و به روشی جذاب و با زبان خودمانی به شما در مورد این مفهوم توضیح خواهیم داد. در انتهای این مقاله شما خواهید دانست که مزرعه لینک چیست؟ آیا مزرعه لینک مفید است؟ چگونه می‌توان مزرعه لینک ساخت؟ خب، بگذارید این مفهوم را با مقدمه ای برایتان پایه گذاری کنیم تا بتوانید بهتر منظور ما را متوجه شوید. آیا تابحال به فکر خرید بک…
مزایای بازاریابی دیجیتال

کسب و کار دیجیتال نسل جدید کسب و کار است که هر روز بیش از دیروز مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد و بیشتر مورد توجه افرادی قرار می‌گیرد که تصمیم دارند به کسب درآمد از اینترنت بپردازند. همان طور که دیده اید، فروشگاه های اینترنتی بسیار زیادی در سطح اینترنت در چند سال اخیر بوجود آمده اند، مثل دیجی کالا، بامیلو و... یا حتی شاهد افزایش چشم گیر خدمات اینترنتی بوده اید، مثلا تاکسی های اینترنتی را بعید است نشناسید. در دنیای امروز، کسب و کار دیجیتال واقعا معنا پیدا کرده است، شاید تا چند سال پیش اگر می‌گفتیم لباس…
بهترین وبلاگ های سئو و بازاریابی اینترنتی 2018

تعداد زیادی از جداول برای رتبه بندی موتورهای جستجو در چند ماه گذشته ساخته شده است اما بسیاری از آنها متناقض با استانداردهای برای رتبه بندی گوگل بوده است. رتبه بندی موتورهای جستجو در گوگل به عنوان یک روش موفقیت آمیز برای اندازه گیری رتبه بندی است. استانداردهای بهینه سازی موتورهای جستجو، دائما در حال تغییر است. رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیل، فن آوری های در حال ظهور مانند هوش مصنوعی، راه های بهینه سازی موتورهای جستجو را بهبود می بخشند. برای انجام این کار، آنها بر روی مسائلی مانند، محلی سازی، قدرت صفحه، میزان کلیک و حتی جستجوهای…

افزایش ترافیک و آمار بازدید کنندگان آگهی

رعایت اصول سئو و بهینه سازی وب سایت در طراحی وب سایت می تواند تعداد بازدید کننده آگهی شما را بالا ببرد و همچنین رتبه آگهی شما را در موتورهای جستجو بهبود ببخشد پس از درج آگهی و تبلیغات خود در سایت سازان برتر از راه های مختلفی می توانید ترافیک و بازدید کنندگان آگهی خود را بالا ببرید. برای انجام این کار کافی است موارد زیر را انجام دهید: افزایش ترافیک با ایجاد لینک به آگهی می توانید در سایر سایت ها لینک به آگهی خود در تارنمای سایت سازان برتر ایجاد نمایید و این کار را می توانید با ایجاد لینک…
7 ابزار بسیار مفید جهت بررسی و اعتبارسنجی وب سایت به صورت آنلاین

پس از طراحی وب سایت اولین و مهمترین کاری که لازم است انجام دهید بررسی وضعیت وب سایت می باشد. ابزارهای مختلفی برای بررسی سلامت و اعتبار کد نویسی انجام شده وب سایت شما وجود دارد. بررسی و اعتبارسنجی وب سایت عملیات بسیار مهمی است که می بایست قبل از راه اندازی وب سایت انجام شود. توسط این ابزارهای تست مشکلات کدنویسی و فنی وب سایت شما گرفته می شود و سایت شما مطابق با استانداردها طراحی می گردد. در صورتی که سایت خود را مطابق با استانداردهای وب طراحی نمایید نتیجه بهتری از سایت خود خواهید گرفت. در این…
چگونه از کلمات کلیدی برای سئو وب سایت استفاده نماییم

بهینه سازی کلمات کلیدی روشی برای یافتن مطالب وب سایت شما می باشد, هم در زمانی که کاربر در سایت و هم در موتورها جستجو می نماید. بهتر است روش استفاده از کلمات کلیدی را در صفحات وب سایت بدانید تا از مقالات سایت خود نتیجه بهتری بگیرید. بهینه سازی کلمات کلیدی در سایت شما به بهتر پیدا شدن سایت و صفحات آن در موتورهای جستجو کمک می نماید. رعایت این اصول برای سئو وب سایت بسیار مهم می باشد پس آنها را از یاد نبرید. بهینه سازی کلمات کلیدی: کلمات کلیدی را در کجا قرار دهیم برای تمرکز صفحه
اسکرام در دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک

راهکار های مدیریت چابک در دیجیتال مارکتینگ به کمک کارشناس ارشد اسکرام اصولا نقش اسکرام در دیجیتال مارکتینگ برای مدیران و صاحبان پروژه های زیاد مشخص و تعریف شده نیست، مخصوصا در ایران. از این جهت باید آگاهی رسانی و فرهنگ سازی بیشتری در زمینه اسکرام در دیجیتال مارکتینگ صورت پذیرد. در یک تیم نرم افزاری یا تجارت الکترونیک، حتی پیش از طراحی و پیاده سازی نیز می توان از دیجیتال مارکتینگ برای اهداف آینده آن نرم افزار یا برند استفاده نمود. در یک تیم طراحی نرم افزار یا وب سایت، می توان از یک متخصص یا کارشناس ارشد اسکرام…
نحوه صحیح بک لینک سازی برای وب سایت

تنها با مبلغ 5 هزار تومان می توانید در سایت MoshevereKar.ir آگهی ویژه یک ماهه بگذارید. لینک این آگهی ها به صورت فالو می باشد و تاثیر بسیار مثبتی بر روی سئو وب سایت خواهد داشت. یکی از روش هایی که در سئو برای بالا بردن رنک وب سایت در موتورهای جستجو استفاده می شود بک لینک سازی (Link Building) می باشد که بک لینک سازی به عملیات قرار دادن لینک وب سایت در سایت های دیگر عنوان می گردد. در صورتی که عملیات بک لینک سازی طبق اصول درستی انجام گردد رتبه وب سایت در موتورهای جستجو بالا می…
مقایسه سئوی موبایل و کامپیوتر

یکی از سوالاتی که اغلب در مورد سئوی موبایل مطرح می شه این است: من دارم روی سئو کار می کنم اما آیا واقعا این کار باید برای موبایل هم جداگونه انجام بشه؟ تفاوت بین این دو چیست؟ همونطور که در طراحی سایت لازمه به موبایل توجه کنید و وب سایت را برای موبایل بهینه سازی کنید در سئو نیز لازمه سایتتون رو هم برای کامپیوتر و هم برای موبایل بهینه سازی کنید بعضی ها می گن تفاوتی بین سئو دسکتاپ و سئو موبایل وجود نداره. این موضوعی است که اغلب در موردش بحث های متفاوتی شده است. گفته شده…

طراحی سایت چیست؟


طراحی فرآیند جمع آوری ایده ها و زیبایی شناختی و اجرای اون ها، هدایت اصول خاص برای یک هدف خاص است. طراحی وب یک روند مشابه از خلق است، با هدف ارائه مطالب در صفحات وب الکترونیکی که کاربران نهایی می تونن از طریق اینترنت با کمک یک مرورگر وب دسترسی داشته باشن.

طراحی وب شامل بسیاری از مهارت ها و رشته های مختلف در تولید و نگهداری وب سایت ها می شه. زمینه های مختلف طراحی وب شامل طراحی گرافیک وب است. طراحی رابط نویسنده، از جمله کد استاندارد و نرم افزار اختصاصی، طراحی تجربه کاربر و بهینه سازی موتور جست و جو. اغلب افراد زیادی در تیم هایی که جنبه های مختلف فرایند طراحی رو پوشش می دن، کار می کنند، هرچند که برخی از طراحان همه اون موارد رو پوشش می دن. اصطلاح طراحی وب به طور معمول برای توصیف روند طراحی مربوط به طراحی ظاهری (طرف مشتری) وب سایت از جمله نوشتن نشانه استفاده می شه. طراحی وب بخشی از مهندسی وب رو در دامنه گسترده تر توسعه وب همپوشانی می کنه؛ انتظار میره طراحان وب از قابلیت های موجود با آگاهی تمام استفاده کنن.
طرح وب به قالب نمایشی و طراحی گرافیکی صفحات موجود در وب سایت گفته میشه که معرف محتوا و مطالب اون وب سایت است. طرح وب جلوه بصری هدف وب سایت است و اولین بخش از یک صفحه وب است که ذهن مخاطب رو به خود درگیر می‌کنه.
طراح وب با مدنظر قرار دادن هدف سایت و مخاطبان اون و با استفاده از عوامل متناسب با رویکرد سایت و با استفاده از ذهن خلاق و ذوق هنری خود در به کار بردن ابعاد و رنگ ها، طرحی می سازه که ضمن ایجاد یکپارچگی در کلیه صفحات وب، نمای تکرار شونده و خسته‌کننده ای رو به بازدیدکننده نرسونه. در سایت باید از الگوی ثابتی در صفحات استفاده بشه که کاربر به هنگام گشتن در صفحات متوجه این موضوع بشه که همه صفحات در یک سایت مشخص واقع شدن.


تمام عناصر وب سایت به صورت ترکیبی سایت ها رو تشکیل می دن. اغلب، معنای "طراحی" تنها به عنوان یه جنبه بصری درک می شه. در حقیقت، طراحی وب سایت شامل عناصر انتزاعی بیشتری از قبیل قابلیت استفاده، ارگونومی، طرح بندی، عادت های کاربری، منطق ناوبری و سایر مواردی است که استفاده ی راحت تر از وب سایت ها و کمک به یافتن راحت تر اطلاعات رو تسریع میکنه.
گاهی اوقات در تعریف طراحی بخش فنی طراحی وب سایت تاکید می شه. مطمئنا، ساختمان وب سایت مدرن شامل اسکریپت های سمت سرور مانند php، asp و cgi است، سمت بصری وب سایت ها با HTML و CSS تعریف شده است، تجربه کاربر با جاوا اسکریپت پویا و آژاکس افزایش یافته است. با صحبت
کردن با افراد با دانش فنی ضعیف، به جای صحبت در مورد جزئیات فنی، ما تمرکزمون رو روی قابلیت ها میگذاریم، مثلا تا چه اندازه ممکن است یه وب سایت رو از طریق سیستم مدیریت محتوا به روزرسانی کنید و چه ویژگی هایی برای کاربران قابل مشاهده است.
در شرایط کلاسیک، طراحی ظاهر بصری یک وب سایت رو توصیف می کنه. رویکرد سنتی شامل کنتراست، رنگ، تعادل، تاکید، ریتم، سبک عناصر گرافیکی (خطوط، شکل، بافت، رنگ و جهت)، استفاده از آیکون ها، بافت پس زمینه و فضای عمومی طراحی کلی وب سایت است.

اجزای طراحی سایت:
طراحی وب از بسیاری از اجزای بصری کلیدی به عنوان انواع طراحی استفاده میکنه، مانند:

طرح بندی: در این روش گرافیک، تبلیغات و متن مرتب میشه. در دنیای وب، یک هدف کلیدی برای کمک به مشاهده یافتن اطلاعاتی است که اون ها به دنبال آن هستن که این شامل حفظ تعادل، ثبات و یکپارچگی طراحی می شه.

رنگ: انتخاب رنگ بستگی به هدف و مشتری داره؛ این می تونه یه طراحی ساده سیاه و سفید یا چند رنگ باشه که شخصیت یا نام تجاری یک سازمان رو با استفاده از رنگ های مناسب وب انتقال می ده.

گرافیک: گرافیک می تونه شامل لوگوها، عکس ها، کلیپ های تصویری و یا آیکون ها باشه که همه ی اون ها طراحی وب رو بهبود می بخشه. برای کاربر پسند بودن سایت، این ها باید در جای مناسب قرار بگیرن و با رنگ و محتوای صفحه وب کار کنن، البته تا حدی که سایت رو بیش از حد سنگین نکنن.

فونت: استفاده از فونت های مختلف می تونه طراحی وب سایت رو بهبود بده. اکثر مرورگرهای وب فقط می تونن تعدادی از فونت هایی رو که به عنوان "فونت های وب ایمن" شناخته می شن رو بخونن، بنابراین طراح شما عموما در این گروه قابل پذیرش کار می کنه.

محتوا: بخش محتوا و طراحی می تونن با هم کار کنن تا پیام سایت رو از طریق تصاویر و متن بیشتر منتقل کنن. متن نوشته شده همیشه باید مرتبط و مفید باشه تا خواننده رو گیج نکنه و خوراک علمی مطابق میل اونها در سایت قرار بده. محتوا باید برای موتورهای جست و جو بهینه بشه و از یه اندازه ی مناسبی برخوردار باشه و کلمات کلیدی مرتبط در اون گنجانده بشه.

طراحی سایت کاربر پسند:
علاوه بر عناصر اساسی طراحی وب که باعث می شه سایت زیبا و از لحاظ بصری قابل قبول باشه، سایت همیشه باید کاربر نهایی رو هم در نظر بگیره. با توجه به عوامل زیر میشه کاربر پسند بودن رو در طراحی سایت به بالاترین سطح رسوند.

ناوبری: معماری سایت، منوها و سایر ابزارهای ناوبری در طراحی وب با توجه به نحوه مرور و جست و جوی کاربران ایجاد می شه. هدف این کار این است که به کاربر کمک کنه تا به راحتی از سایت استفاده و اطلاعات لازم رو پیدا کنه.

چند رسانه ای: محرک های ویدیویی و صوتی مرتبط در طراحی می تونن به کاربران کمک کنن تا اطلاعات رو درک کنن، به قولی درک سریع و آسانی از مطلب داشته باشن. این کار می تونه بازدیدکنندگان رو تشویق کنه که زمان بیشتری رو در صفحات وب صرف کنن.

سازگاری: طراحی صفحه وب به گونه ای که سایت با مرورگرهای مختلف سازگار باشه تا در همه ی اون ها و سیستم عامل به منظور افزایش بازدید آن به شکل یکسانی دیده بشه.

تکنولوژی: پیشرفت های تکنولوژی به طراحان اجازه می ده تا جنبش و نوآوری رو اضافه کنن و این کار باعث میشه طراحی وب همیشه تازه، پویا و حرفه ای باشه.

تعاملی: افزایش مشارکت فعال کاربران با افزودن بخش نظرسنجی ها و فرم نظردهی در طراحی کاربران. فرم های ایمیل و ثبت نام در خبرنامه بازدیدکنندگان رو به مشتریان تبدیل میکنه.


چگونه می شود وب سایت داشت؟ از کجا شروع کرد؟
در این جا می خوایم نحوه ی ایجاد سایت رو به شما توضیح بدیم. در این مراحل شما می تونید روند ایجاد سایت رو یاد بگیرید تا اطلاعات کافی از نحوه ی انجام این کار داشته باشید، هرچند که این کار رو به شرکت های طراحی سایت می سپارید.

1. گرفتن نام دامنه:
اولین چیزی که باید قبل از هر چیز دیگه ای انجام دهید این است که نام دامنه خود رو بگیرید. این نامی است که می خواهید به وب سایت خود بدهید. به عنوان مثال، نام دامنه وب سایت شما در حال خواندن است ""sitedesign.joomir.com . برای دریافت نام دامنه، شما مجبور به پرداخت حق عضویت سالانه برای استفاده از این نام هستید. گرفتن نام دامنه به معنای داشتن وب سایت یا هر چیز دیگه ی مربوط به اون نیست. این کار مثل ثبت یک نام تجاری در صنعت ساختمان سازی است؛ با داشتن نام تجاری این به این معنا نیست که شما همچنین باید محل خرید رو برای رفتن به اون داشته باشید.

2. انتخاب هاست و ثبت نام نام کاربری:
هاست وب اساسا یه شرکت است که کامپیوترهای زیادی رو به اینترنت متصل می کنه. وقتی که صفحات سایتتون رو در کامپیوترهای اون ها قرار می دید، هر کس در جهان قادر به اتصال به اون و مشاهده اون ها خواهد بود. شما باید یه حساب کاربری رو با یک وب هاست ثبت کنید تا وب سایت شما یک صفحه ی اصلی داشته باشه. اگه گرفتن نام دامنه مشابه کسب نام تجاری در دنیای ساختمان سازی است، گرفتن اکانت هاستینگ وب با اجاره دفتر یا فروشگاه برای کسب و کار شما متفاوت است.

3. طراحی صفحات پیج:
پس از اینکه نام دامنه و هاست وب خودتون رو حل و فصل کردید، قدم بعدی این است که وب سایتتون رو طراحی کنید. البته شرکت های طراحی سایت مثل دارکوب تمام این موارد رو واستون انجام میدن.

4. آزمایش سایت:
باید صفحات وب رو وقتی که اون ها رو در مرورگرهای اصلی طراحی کردید، تست کنید: کروم، فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر و مایکروسافت اج.تمام این مرورگرها می تونن به صورت رایگان دریافت بشن، بنابراین باید هیچ مشکلی برای دریافت اون ها نباشه. متاسفانه، آزمایش مستقیم سایت شما تنها راهی است که واقعا می تونید مطمئن بشید که این کار به همان شیوه ای که می خواید در ابزارهای الکترونیکی بازدید کننده نمایش داده میشه یا نه. علاوه بر این، اگه شما یک گوشی هوشمند دارید، سعی کنید سایت خودتون رو در اونجا چک کنید و از ریسپانسیو بودن سایتتون اطمینان حاصل کنید.

5. کسب درآمد:
اگه سایتتون برای فروش محصولات و خدمات طراحی شده برای کسب درآمد و دادن اطمینان به مشتری ها باید امنیت کافی رو برای کاربرانتون برقرار کنه.

6. سایتتون رو در معرض دید قرار بدید:
وقتی که سایت شما آماده است، می تونید اون رو به موتورهای جست و جو مثل گوگل و بینگ ارسال و سابمیت کنید.
به طور کلی، اگه سایت شما توسط وب سایت های دیگه لینک شده باشه، ممکن است حتی نیازی به ارسال اون به این موتورهای جست و جو نباشه. اون ها احتمالا سایت رو با دنبال کردن لینک در این وب سایت ها پیدا خواهند کرد.

حالا سوال کلی ای که ممکنه براتون پیش بیاد این است چند نوع سایت وجود داره و کدومش برای کسب و کار شما مناسب است، با ما همراه باشید.

انواع سایت:


سایت استاتیک و ثابت:
وب سایت استاتیک یه فایل منحصر به فرد رو برای هر صفحه از وب سایت استاتیک ذخیره می کنه. هر بار که صفحه درخواست می شه، همون محتوا بازگردونده می شه. این محتوا یکبار در طول طراحی وب سایت ایجاد می شه. این سایت ها معمولا به صورت دستی نوشته می شه، هر چند برخی از سایت ها از یک فرایند ایجاد خودکار استفاده می کنن شبیه یک وب سایت پویا که نتایج اون به عنوان صفحات تکمیل شده دراز مدت ذخیره می شه.


چون از کدهای کمتری استفاده میشه سرعت بارگذاری بالاتری داره. علاوه بر این، طراحی سایت های ثابت ارزون تر است.
این نوع سایت ها چون از طرف افراد عادی قابل تغییر نیستن احتمال خرابی و آسیب دیدگی کمتری دارن. در این گونه سایت ها همه ی المان ها جای ثابتی دارن و در نتیجه میشه برای جای قرارگیری هر کدوم از عناصر تصمیم بهتری گرفت.
این سایت ها بیشتر برای شرکت ها و افرادی مناسب است که حداکثر یک یا دو بار در سال بخوان که در محتوای سایتشون تغییر ایجاد کنن.

سایت های متحرک استاتیک و نیمه دینامیک:
سایت های فلش یا متحرک دارای دو نوع استاتیک و نیمه دینامیک هستن. سایت های فلش ثابت تغییر ناپذیر هستن و مثل سایت های ثابت توسط طراح ایجاد میشن و افراد عادی نمی تونن اون رو تغییر بدن.
اما سایت های نیمه دینامیک قابل تغییر هستن ولی میزان تغییرات اون ها محدود است.
این سایت ها برای کسانی مناسب است که نیاز به تبلیغات ندارن و اکثر کاربران با اون ها آشنا هستن.

پرتال:
این ها سایت های پویایی هستن که چند هدف خاص رو دنبال می کنن. به عبارتی چند سایت پویا برای رسیدن به هدف خاصی در کنار هم قرار می گیرن و پرتال رو تشکیل میدن.
پرتال ها بیشتر توسط سازمان ها و گروه ها خریداری میشه. اداره ی پرتال ها به خاطر نیاز به به روز رسانی بخش های مختلف توسط یک نفر دشوار است و باید زمان بیشتری برای اون قرار داده بشه.

سایت های پویا:
این سایت ها توسط کسانی که به سیستم مدیریت محتوا دسترسی داشته باشن قابل تغییر است. زبان برنامه نویسی سایت های دینامیک میتونه بر اساس نیاز متفاوت باشه.
این سایت ها برای افراد و شرکت هایی مناسب است که بیش از دو بار در سال نیاز به تغییر در محتوا دارن.

خب در این مقاله تعریف طراحی سایت رو یاد گرفتید و با انواع سایت ها آشنا شدید. اما قطعا برای داشتن یه سایت حرفه ای و با کیفیت طراحی اون توسط خود شما که ممکنه اطلاعات فنی مناسب و کافی در این زمینه نداشته باشید کار منطقی ای نباشه. اما بهتره اطلاعات خودتون رو در این زمینه با استفاده از مقالات موجود در سایت افزایش بدید تا خودتون هم ملموس تر بتونید با روند انجام کارتون پیش برید.

اگر آماده قرار دادن تجارت تان در دنیای آنلاین هستید، شما بیشتر تمایل دارید تا درباره طراحی سایت، اطلاعاتی را جستجو کنید. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید تا دارای طراحی وب سایتی هستید که توجه مخاطبین سایت را جلب مب کند و مشتریان را در وب سایت تان پایدار و همیشگی قرار می دهد. در هر صورت، اکثر مردم آگاهی و اطلاعاتی از ساختن وب سایتی که طراحی آن منحصر به فرد و حیرت انگیز باشد، ندارند. از این رو، آن ها به شرکت های طراحی وب سایت رجوع می کنند. قبل از این که کامپیوترتان را روشن کنید و به جستجوی شرکت های طراحی وب سایت بپردازید، باید بدانید که لازم است اطلاعاتی را نیز جمع آوری کنید و باید تحقیقاتی را به عمل برسانید.

ابتدا، باید بدانید که از طراح وب سایت چه انتظاراتی دارید. آیا یک طراحی وبسایت کامل می خواهید یا فقط طراحی یک لوگو؟ شما ممکن است بخواهید چنان در تحقیقات خود پیش بروید تا به یک شرکت طراحی سایت برسید که وب سایت تان را بر اساس اصول و قواعد مشخصی بروزرسانی کند یا طراحی را بسازد که به راحتی بتوان آن را بروز کرد.

دوما، باید قبل از صحبت کردن با شرکت طراحی سایت، بر اساس بودجه خود برنامه ریزی کنید. شما می توانید طراح وب سایتی را بیابید که کمتر از طراحان وب سایت برجسته و مشهور دستمزد می گیرد، ولی ممکن است از نتیجه کار زیاد راضی نباشید. همیشه به نمونه کارهای آن شرکت نگاه کنید و از آن ها بخواهید تا با دیگر مشتریان وب سایت شان که از قبل با آن ها کار کرده اند، صحبت کنید و طراحی های شان را بررسی کنید. شما می توانید طراح وب سایتی را بیابید که متناسب بودجه تان است و آن شرکت می تواند نیازتان را بر اساس هزینه ای که می کنید، تامین کند. تنها زمان و زحمات زیادی را می طلبد تا در نتایج جستجوی وب سایت های یک مرورگر بدرخشید.

و اما سخن آخر :
الگوریتم ها فرمول هایی هستند که اگر این فرمول ها را درک کنید و از آنها به درستی استفاده کنید سایت شما در نتایج موتورهای جستجوی Google Bing Yahoo در رتبه اول قرار خواهد گرفت ، راه رسیدن سایت ها به رتبه های بالا را الگوریتم ها تعیین می کنند پس ما نیز باید وبسایتمان را با این الگوریتمها هماهنگ نماییم.